Daca veti cauta cursuri de SEO pe internet, veti gasi o multime. Mai ales cand vorbim de teorii. Din pacate activitatea de Search Engine Optimization nu e bazata pe o stiinta exacta.
Exista metode insa, cu care toti specialistii SEO sunt de acord.
Ca in multe alte domenii, internetul este plin de pareri despre optimizarea SEO, unele pertinente, altele total gresite. Daca pentru campaniile de Google Ads, vei gasi o multime de tutoriale chiar de la Google, pentru SEO nu exista decat Guideline-uri. Google iti spune sa folosesti anumite elemente de SEO, insa nu-ti ofera o imagine completa. Algoritmii sai de ranking sunt secreti!
Cu alte cuvinte este aproape imposibil sa inveti SEO avansat, prin internet. Ai nevoie sa intelegi fiecare notiune pentru a putea avea in minte tot puzzel-ul. Ai nevoie de o imagine completa pentru a realiza o strategie de SEO si poate chiar de marketing online.
Serviciile SEO au devenit in prezent tot mai complexe, pe masura ce algoritmii Google au devenit si ei tot mai inteligenti.
Desi Google nu “iubeste” serviciul de SEO pentru ca-i “mananca” din banii alocati de marketeri pentru Search Engine Marketing, motorul de cautare are nevoie ca site-urile sa fie cel putin optimizate On-Page, pentru ca algoritmii sai, sa determine cat mai precis si cat mai rapid relevanta site-ului, raportata la expresiile de cautare, pe care oamenii le folosesc.
(vezi prezentarea SEO & Google = A Love&Hate Relationship: https://youtu.be/OuNkyv0TmMk )
Cand discutam despre SEO tehnic, vorbim de acele elemente care trebuiesc inserate in codul site-ului:
metatags, heading, alt, title, coduri de Analytics si GSC, viteza de incarcare, friendly links, arhitectura de linkuri, densitate de cuvinte cheie, etc.
Tot la SEO tehnic mai vorbim despre backlinkuri, varianta landingpage-urilor si a ancorelor, procentele recomandate pentru folosirea anumitor ancore versus brand.
Vom povesti si despre indicatorii de calitate pe care un site ii are, Domain Authority, Page Authority, indicatorii de analiza din Google Analytics si Google Search Console.
Baza teoretica SEO este foarte importanta pentru succesul unui proiect. Am intalnit multi specialisti SEO care fac cele mai simple greseli, tocmai pentru ca nu inteleg in detaliu de ce este important sa facem o anumita actiune de optimizare On-Page. Tehnicile de optimizare On-Page, impreuna cu strategia cuvintelor cheie reprezinta fundatia unui proiect, la fel ca fundatia unei cladiri.
Atata timp cat fundatia este solida si se bazeaza pe niste studii de rezistenta, atunci cladirea poate fi ridicata.
Participa si tu la cel mai cuprinzator curs SEO!
Exista metode insa, cu care toti specialistii SEO sunt de acord.
Ca in multe alte domenii, internetul este plin de pareri despre optimizarea SEO, unele pertinente, altele total gresite. Daca pentru campaniile de Google Ads, vei gasi o multime de tutoriale chiar de la Google, pentru SEO nu exista decat Guideline-uri. Google iti spune sa folosesti anumite elemente de SEO, insa nu-ti ofera o imagine completa. Algoritmii sai de ranking sunt secreti!
Cu alte cuvinte este aproape imposibil sa inveti SEO avansat, prin internet. Ai nevoie sa intelegi fiecare notiune pentru a putea avea in minte tot puzzel-ul. Ai nevoie de o imagine completa pentru a realiza o strategie de SEO si poate chiar de marketing online.
Serviciile SEO au devenit in prezent tot mai complexe, pe masura ce algoritmii Google au devenit si ei tot mai inteligenti.
Desi Google nu “iubeste” serviciul de SEO pentru ca-i “mananca” din banii alocati de marketeri pentru Search Engine Marketing, motorul de cautare are nevoie ca site-urile sa fie cel putin optimizate On-Page, pentru ca algoritmii sai, sa determine cat mai precis si cat mai rapid relevanta site-ului, raportata la expresiile de cautare, pe care oamenii le folosesc.
(vezi prezentarea SEO & Google = A Love&Hate Relationship: https://youtu.be/OuNkyv0TmMk )
Cand discutam despre SEO tehnic, vorbim de acele elemente care trebuiesc inserate in codul site-ului:
metatags, heading, alt, title, coduri de Analytics si GSC, viteza de incarcare, friendly links, arhitectura de linkuri, densitate de cuvinte cheie, etc.
Tot la SEO tehnic mai vorbim despre backlinkuri, varianta landingpage-urilor si a ancorelor, procentele recomandate pentru folosirea anumitor ancore versus brand.
Vom povesti si despre indicatorii de calitate pe care un site ii are, Domain Authority, Page Authority, indicatorii de analiza din Google Analytics si Google Search Console.
Baza teoretica SEO este foarte importanta pentru succesul unui proiect. Am intalnit multi specialisti SEO care fac cele mai simple greseli, tocmai pentru ca nu inteleg in detaliu de ce este important sa facem o anumita actiune de optimizare On-Page. Tehnicile de optimizare On-Page, impreuna cu strategia cuvintelor cheie reprezinta fundatia unui proiect, la fel ca fundatia unei cladiri.
Atata timp cat fundatia este solida si se bazeaza pe niste studii de rezistenta, atunci cladirea poate fi ridicata.
Participa si tu la cel mai cuprinzator curs SEO!