Termenul de “Optimizare SEO Off-Page” este gresit in contextul anului 2018, 2019. Mai corect ar fi sa ne referim la acest serviciu prin “Comunicare SEO Off-Page”.
Ce inseamna Comunicare SEO Off-Page?
Algoritmii Google tin cont, pentru a calcula valoarea unui site, de “recomandarile” pe care le primeste de la alte site-uri. Aceste “recomandari” se traduc prin linkurile pe care un site le primeste de la un alt site. Motoarele de cautare tin cont de aceste recomandari. Ancorele (cuvintele cheie) prin care sunt trimise linkurile catre un site, ii transmit motorului de cautare, relevanta acelui site sau acelei pagini din site.
Ex: O ancora (anchor text) din Domeniul Fashion poate fi “rochii de ocazie” iar in spatele acestei expresii sa existe un link catre categoria “Rochii de ocazie” a unui site de fashion .
Variatiile ancorelor diferite, pe brand, pe cuvintele cheie targetate, impreuna cu variatia landing page-urilor (a paginilor catre care se insereaza linkurile) tin de experienta specialistului SEO. Achizitia acestor linkuri, fara a avea experienta, poate crea un deserviciu unui site, acesta putand chiar sa intre sub penalizare Google.
Principalele actiuni pentru Optimizarea SEO On-Page sunt:
1. scrierea si publicarea de articole pe diferite site-uri , articole ce contin 1-2 linkuri catre site-ul promovat.
2. postarea de anunturi gratuite pe site-uri de anunturi, pentru expresiile targetate (pentru mix de linkuri)
3. postarea de comentarii pe site-uri relevante si forumuri pentru expresiile targetate (pentru mix de linkuri).
4. creare/administrare pagina de Facebook. Facebook poate sustine o campanie naturala de backlinkuri, chiar daca multe dintre ele nu sunt indexate sau contin atribut nofollow. Google este atent la “semnalele sociale” pentru un site.
5. Creare/administrare cont de Youtube. Din Youtube se pot trimite linkuri valoroase catre site-ul promovat, daca acesta poate dispune de continut video.
Strategia pentru SEO Off-page, trebuie sa fie unitara. Agentia de SEO sau specialistul trebuie sa tina cont de toate linkurile pe care un site le primeste de la terti.
Ce inseamna Comunicare SEO Off-Page?
Algoritmii Google tin cont, pentru a calcula valoarea unui site, de “recomandarile” pe care le primeste de la alte site-uri. Aceste “recomandari” se traduc prin linkurile pe care un site le primeste de la un alt site. Motoarele de cautare tin cont de aceste recomandari. Ancorele (cuvintele cheie) prin care sunt trimise linkurile catre un site, ii transmit motorului de cautare, relevanta acelui site sau acelei pagini din site.
Ex: O ancora (anchor text) din Domeniul Fashion poate fi “rochii de ocazie” iar in spatele acestei expresii sa existe un link catre categoria “Rochii de ocazie” a unui site de fashion .
Variatiile ancorelor diferite, pe brand, pe cuvintele cheie targetate, impreuna cu variatia landing page-urilor (a paginilor catre care se insereaza linkurile) tin de experienta specialistului SEO. Achizitia acestor linkuri, fara a avea experienta, poate crea un deserviciu unui site, acesta putand chiar sa intre sub penalizare Google.
Principalele actiuni pentru Optimizarea SEO On-Page sunt:
1. scrierea si publicarea de articole pe diferite site-uri , articole ce contin 1-2 linkuri catre site-ul promovat.
2. postarea de anunturi gratuite pe site-uri de anunturi, pentru expresiile targetate (pentru mix de linkuri)
3. postarea de comentarii pe site-uri relevante si forumuri pentru expresiile targetate (pentru mix de linkuri).
4. creare/administrare pagina de Facebook. Facebook poate sustine o campanie naturala de backlinkuri, chiar daca multe dintre ele nu sunt indexate sau contin atribut nofollow. Google este atent la “semnalele sociale” pentru un site.
5. Creare/administrare cont de Youtube. Din Youtube se pot trimite linkuri valoroase catre site-ul promovat, daca acesta poate dispune de continut video.
Strategia pentru SEO Off-page, trebuie sa fie unitara. Agentia de SEO sau specialistul trebuie sa tina cont de toate linkurile pe care un site le primeste de la terti.