Cand vorbim de optimizare SEO On-Page, cea mai mare parte a specialistilor SEO se simt stapani pe situatie. Insa Optimizarea On-Page este foarte importanta pentru site-uri si de cele mai multe ori gasim greseli.
Optimizare SEO On-page nu presupune doar o analiza tehnica a site-ului, scrierea metatagurilor corecta, a headingurilor sau a alt-urilor si title-urilor.
Optimizarea On-Page presupune si o etapa anterioara, foarte minutios realizata, pentru strategia de alegere a cuvintelor cheie. Alegerea cuvintelor cheie se face tinand cont de 3 factori: relevanta expresiei in business-ul clientului, volumul de cautare si competitia existenta pe acea expresie. In functie de acesti trei factori, analizati impreuna, se realizeaza o strategie etapizata pentru targetarea cuvintelor respective. Nu intotdeauna se alege expresia cea mai importanta, daca site-ul este nou si competitia puternica.
Optimizarea On-Page presupune si cunostinte de marketing, pentru ca scrierea metatag-urilor, optimizarea continutului paginilor importante din site, trebuiesc facute tinand cont de specificul publicului tinta.
Optimizarea SEO On-Page presupune realizarea unei arhitecturi de link-uri a site-ului, in concordanta cu business-ul existent dar si a flow-ului natural de trafic. Cele mai multe greseli se fac in realizarea unei arhitecturi corecte dar si prin inserarea abuziva si excesiva de cuvinte cheie in pagini.
Principalele actiuni de optimizare On-Page sunt:
A. Elaborare strategie cuvinte cheie targetate.
Explicatii: Aceasta se stabileste impreuna cu clientul in functie de urmatorii indicatori: volumul cautarilor lunare in Google, relevanta expresiei cautate in business-ul clientului si marimea competitiei pe expresia targetata. Se face o planificare pe termen scurt-mediu si o planificare pe termen lung
B. Realizare Audit SEO pentru site, atat On-Page cat si Off-Page.
Explicatii: Din acest audit ne putem da seama care sunt problemele site-ului, ce avem de corectat On-Page si ce strategie sa abordam Off-Page. De asemenea vom observa si indicatorii de performanta ai competitorilor si cum se situeaza site-ul Dvs in raport cu acestia.
C. Optimizare site On-Page. (taskuri principale)
Explicatii: Optimizarea paginilor se realizeaza in functie de strategia de cuvinte cheie aleasa. Prin optimizarea paginilor se inteleg urmatoarele:
1. optimizare linkuri (daca e cazul) si redirecturi permanente link vechi – link nou
2. scriere cf. strategie a Metatagurilor (Title, Description, Keywords - optional, nu mai are relevanta pentru Google)
3. optimizarea textelor din pagini, optimizarea imaginilor si Alt-tagurilor
4. optimizarea Heading-urilor (H1,H2,H3... etc),
5. inserare boxuri de text (daca este nevoie)
6. Verificare viteza de incarcare desktop si mobile
7. Verificare probleme de Usability
8. Verificare existenta continut duplicat... etc
9. Creare cont de Analytics si Google Search Console (GSC)
10. Verificare eventuale probleme de indexare
Optimizare SEO On-page nu presupune doar o analiza tehnica a site-ului, scrierea metatagurilor corecta, a headingurilor sau a alt-urilor si title-urilor.
Optimizarea On-Page presupune si o etapa anterioara, foarte minutios realizata, pentru strategia de alegere a cuvintelor cheie. Alegerea cuvintelor cheie se face tinand cont de 3 factori: relevanta expresiei in business-ul clientului, volumul de cautare si competitia existenta pe acea expresie. In functie de acesti trei factori, analizati impreuna, se realizeaza o strategie etapizata pentru targetarea cuvintelor respective. Nu intotdeauna se alege expresia cea mai importanta, daca site-ul este nou si competitia puternica.
Optimizarea On-Page presupune si cunostinte de marketing, pentru ca scrierea metatag-urilor, optimizarea continutului paginilor importante din site, trebuiesc facute tinand cont de specificul publicului tinta.
Optimizarea SEO On-Page presupune realizarea unei arhitecturi de link-uri a site-ului, in concordanta cu business-ul existent dar si a flow-ului natural de trafic. Cele mai multe greseli se fac in realizarea unei arhitecturi corecte dar si prin inserarea abuziva si excesiva de cuvinte cheie in pagini.
Principalele actiuni de optimizare On-Page sunt:
A. Elaborare strategie cuvinte cheie targetate.
Explicatii: Aceasta se stabileste impreuna cu clientul in functie de urmatorii indicatori: volumul cautarilor lunare in Google, relevanta expresiei cautate in business-ul clientului si marimea competitiei pe expresia targetata. Se face o planificare pe termen scurt-mediu si o planificare pe termen lung
B. Realizare Audit SEO pentru site, atat On-Page cat si Off-Page.
Explicatii: Din acest audit ne putem da seama care sunt problemele site-ului, ce avem de corectat On-Page si ce strategie sa abordam Off-Page. De asemenea vom observa si indicatorii de performanta ai competitorilor si cum se situeaza site-ul Dvs in raport cu acestia.
C. Optimizare site On-Page. (taskuri principale)
Explicatii: Optimizarea paginilor se realizeaza in functie de strategia de cuvinte cheie aleasa. Prin optimizarea paginilor se inteleg urmatoarele:
1. optimizare linkuri (daca e cazul) si redirecturi permanente link vechi – link nou
2. scriere cf. strategie a Metatagurilor (Title, Description, Keywords - optional, nu mai are relevanta pentru Google)
3. optimizarea textelor din pagini, optimizarea imaginilor si Alt-tagurilor
4. optimizarea Heading-urilor (H1,H2,H3... etc),
5. inserare boxuri de text (daca este nevoie)
6. Verificare viteza de incarcare desktop si mobile
7. Verificare probleme de Usability
8. Verificare existenta continut duplicat... etc
9. Creare cont de Analytics si Google Search Console (GSC)
10. Verificare eventuale probleme de indexare