The New SEO: SEO Marketing

In urma cu aproximativ 2 ani, Google s-a gandit sa tina cont de parerea oamenilor despre un anumit site vizitat. Vizitatorii unui site, a unei pagini web in general, trimit lui Google semnale (indicatori) pe care acesta le proceseaza pentru a stabili calitatea unui site sau pagina web. 

Cu alte cuvinte, nu mai sunt suficiente activitatile de optimizare SEO On-Page si linkurile primite de la alte site-uri. Este foarte importanta parerea oamenilor despre site-ul tau. 

Introducerea indicatorilor de User Experience si a valorii brandului unui site, in algoritmii de ranking Google, a facut din activitatea de SEO, o activitate ce presupune cunostinte de marketing online si marketing clasic. 
Din acest motiv, multi “specialisti” SEO din prezent, nu mai obtin rezultate pe domenii competitive si se tot plang de “update-urile” Google. 

Un alt aspect important in The New SEO il reprezinta capitolul de Business Understanding. Nu poti face marketing online pentru un business pe care nu-l intelegi. Un JediSEO Master trebuie sa inteleaga si sa studieze business-urile clientilor sai pentru a propune cea mai buna strategie de marketing online. 
Share: