Baza activității de SEO. Cum optimizăm On-Page un site? Ce înseamnă SEO Off-Page și Backlinking? Strategii de alegerea a cuvintelor cheie în funcție de domeniul de activitate și valoarea site-ului.

Orice proiect SEO incepe cu analiza domeniului de activitate al clientului si discutii cu acesta despre business-ul sau. O strategie de SEO de succes trebuie sa tina seama de toate aspectele de business ale unui client, de analiza SWOT, de profilul consumatorului sau, de valoarea brandului in piata, de strategia de marketing existenta etc.  

Strategia de cuvinte cheie este foarte importanta. Exista cuvinte cheie de mare trafic, exista cuvinte cheie de tip “money keyword”, exista cuvinte cheie irelevante pentru domeniul de activitate targetat. Cuvintele cheie, folosite in SEO, trebuiesc alese in functie de relevanta in business-ul clientului, traficul potential, competitia existenta pe domeniul de activitate respectiv. 
Nu exista o reteta exacta si o strategie exacta. Fiecare proiect, in functie de specificul sau, are nevoie de o strategie personalizata, proprie. 

In cadrul cursului de SEO, JediSEO Master, vei aprofunda notiunile teoretice de SEO On-Page, vei intelege ce inseamna comunicare SEO si SEO Off-page. 
Vom audita impreuna site-uri pe diferite domenii si astfel iti vom transmite informatia intr-o forma usor de inteles. 

Cursurile SEO, JediSEO Master, nu se adreseaza doar persoanelor familiarizate cu aceasta activitate. Se adreseaza celor pasionati de online, celor pasionati de marketing si celor pasionati de scris. Urmand cursurile SEO JSM vei putea sa-ti ridici in Google propriile site-uri sau vei putea lucra in acest domeniu. Vei avea la dispozitie toata baza intelegerii activitatii de SEO. 
Share: